sâmbătă, 11 iunie 2011

...

Capitolul 1

Capitolul 1
Sar din copac,privind in jur avand gluga in cap si ochii de un rosu sangeriu.Oftez punandu-mi sabia in teaca si imi bag mainile in buzunarele bluzei.Imi dau gluga jos schitand un zambet rece si imi aranjez parul negru si lung pana la fund.Fac cativa pasi vrand sa o iau spre casa,dar ma opresc brusc privind inainte.Imi las capul pe spate privind cerul,ochi-mi devenind din nou de un verde crud.Imi inchid ochii pentru cateva secunde si o iau spre casa.
Mergeam incet,luand-o prin parcul din apropiere.Imi simt telefonul,care bazaia de ceva vreme in buzunar.
-Da?intreb curioasa fara sa ma mai uit la numar.
-Unde esti Ay?nu ai terminat la baza aia?ma intreba “fratemio”.
Imi dau incet ochii peste cap traversand parcul,mai avand putin si ajungand in fata casei.
-Ajung in cateva minute Ky..calmeaza-te.spun schitand un zambet.
Inchid telefonul bagandu-l in buzunar.Ma opresc din nou intorcandu-ma.Simteam ca cineva ma urmareste,sau ceva de genu.Dau usor din umeri dupa ce cercetez in jur.Deschid usa de la intrare,pasind pe holul semi intuneric.Ma descalt,imi dau geaca jos si merg spre sufragerie.Ma rezem de usa,privindu-i pe cei trei din camera.
Ky,brunet inalt si cu ochii negri semanam unul cu altul fiind ca un frate pentru mine.O tinea in brate pe Amy,roscata inalta cu ochii de un alabstru oceanic.Se sarutau de zor,facandu-ma sa imi dau ochii peste cap.Pe fotoliu statea Mark blond cu ochii verzi privind plitisit in jurul sau.
-Wahhh Ky luati-va o camera...deja e un obiceci sa va frecati pe canapea.spun plictisita.
-Mda,te-ai gandit si tu sa ajungi.spuse blondul ironic.
Ma stramb in joaca la blond,asezandu-ma pe jos si rezemandu-ma cu spatele de fotoliu.Privesc in jurul meu.Totul era la fel ca si pana acum.Peretii erau albi simpli,fiind un televizor cu plasma pe unul dintre ei,in mijlocul sufrageriei era masuta de cafea,in fata ei o canapea de doua persoane pe care stateau Ky si Amy,doua fotolii si o biblioteca.De cand m-am mutat cu cei trei,tot asa a ramas aceasta sufragerie.
-Ce ti-a luat atat pana la urma?ma intreba Ky.
-Scuze,dar am venit prin parc.Si pe sugatorii aia de sange iam terminat repede nu au fost asa multi.spun dand din umeri.
-Aham,frumos.spuse.
Dau afirmativ din cap si ma ridic.Se urez noapte buna tuturor si ma indrept spre scarile din hol,urcandu-le ajungand in fata camerei mele.Deschid incet usa,trantind-o in urma mea si privindu-mi camera.Aveam un pat de doua persoane,cu asternuturile de satin de culoarea rosu sangeriu,langa fereastra un birou cu laptopul pe el si tot felul de schite.Pe peretele opus cu patul era dulapul din lemn de cires,si usa de la baie.Ma indrept cu pasi mici spre usa din sticla care fusese inlocuita de vreo 3 sau 4 ori de cand ma mutasem eu pe aici.O inchid in urma mea,orpindu-ma in fata oglinzii.Imi dau incet hainele jos de le purtam,lasandu-mi lenjeria neagra la iveala.Ma privesc in oglinda pentru a descoperi vreo taietura dar eram bine si asta conta.
Dau drumul la apa calda,dezbracandu-ma de tot si pasind in cabina.Imi relaxez tot corpul inchizandu-mi ochii si ma lipesc cu spatele de peretele rece.Ma gandeam la una,alta si cum aflasem de puterile mele.Imi musc incet buzele incercand sa alunga unele amintiri si oftez apoi.
Opresc apa iesind din cabina de dus incepand sa ma sterg pe corp.Ma opresc brusc imbracandu-ma rapid lenjerie intima,un tricou pe corp si o pereche de pantaloni scurti.Deschid incet usa de la baie,simtind pe cineva sau ceva strain in camera mea.Privesc in jur gata de atac,ochi-mi devenind de un rosu ca sangele.
-Ce nai....spuse dar cuvintele imi raman in gat observand cine era.

Un comentariu:

  1. Deci...te rog, eu sunt prima care a citit capitolul :>
    Si tot sunt curioasa sa vad cine e >.< femeie scrie mai repede ca mor de curiozitate >:P

    RăspundețiȘtergere