sâmbătă, 11 iunie 2011

Capitolul 2

Privesc pe geam,total uimita cine era acolo.Cu parul roscat tuns scurt,ochii negrii ca pana corbului ma masurau din priviri.Purta un tricou pe corp si o pereche de blugi.
-Pe la noi se bate la usa.spun enervata de intrarea sa.
-Haidee nu ma omori acum ca eu sunt mai nesimtit si prefer sa intru pe geamul tau.spuse zambind calm.
Ma stramb la roscat,iar acesta cobori de pe pervaz venind spre mine.Ma lua in brate facandu-ma sa il injur ca nu mai puteam respira.Il imbratisez la randul meu cand imi daduse drumul din acea stransoare mult prea sufocanta si il privesc din cap pana-n picioare.
-Ce cauti aici?intreb curioasa asezandu-ma pe pat facandu-i semn sa se aseze si el.
Se aseza in fata mea privindu-ma atent in ochi facandu-ma sa privesc in alta parte.
-Am vorbit cu Ky,care era cam disperat la telefon ca vampiri au dat buzna pe aici fiind tot mai multi.spuse.Si in plus...am vrut sa te vad.continua pe un ton soptit.
Imi intorc incet privirea spre el,schitand un zambet calma dar nu ma simteam asa.Il privesc in ochi atenta.Se schimbase destul de mult de cand nu il mai vazusem,dandu-mi acelasi sentiment de siguranta ca si pana acum.
-Mi-a fost dor de tine,soptesc .Ky stie ca ai ajuns?intreb,.
Nici bine nu intreb,ca Ky,Amy si Mark intrara in camera zambind toti.
-Alex,in sfarsit.spuse Ky calm si dand mana cu el.
-...Ca deobicei pe geamul ei intri.spuse Amy zambind si imbratisandu-l.
Dadu mana si cu Mark zambindu-le apoi si privindu-ma pret de cateva clipe,iam zambit si eu.
-Da,inca tot pe geamul ei intru.comenta.Voi ramane aici pentru cateva zile sau nu stiu vedem cum decurg lucrurile.continua.
M-am asezta pe pat,Ky asezandu-se pe jos cu Amy in brate,Mark se tranti langa mine pe pat iar Alex statea in picioare privindu-ne pe fiecare in parte.Toata lumea tacea,ne priveam unnul pe altul ca si cum am fi descoperit America sau ceva de genul.Imi dau ochii peste cap,privindu-l pe Alex.
-Ceva nou prin Italia?intreb privirea mea fixandu-se pe chipul sau.
Se rezema de pervaz,fixandu-ma la randul sau cu privirea fara a raspunde atat de repede pe cat ma asteptam.
-Aaa nu chiar...e cam liniste pe acolo cum nu prea mai are cine sa dea cu toata prostia aia cu gangsterii si bla bla bla.spuse dand usor din umeri.
Incepu Ky sa vorbeasca cu Alex,despre tot felul de chestii banale,dar doar o chestie din ce vorbeau ei ma interesa.Cea legata de cat statea Alex pe aici.
-Hmm si cat te-ai gandit ca stai pe aici?intreba Ky.
-Nu stiu,sincer as sta mai mult sa nu o las din nou pe Ay singura.spuse cu jumatate de gura.
Ky dadu sa spuna ceva dar Alex ridica mana pentru al opri pentru a putea continua,
-Stiu ca se descura Ky,dar pur si simplu am parasit-o destul si stiu ca a cam suferit din cauza asta....si mai stiu ca se descurca mult mai bine decat arata ca vrea si sentimentele ei.spuse facandu-ma sa raman uimita.
Imi intorc privirea spre el tacand in continuare si trantindu-ma pe patul moale.Dupa cateva ore bune de palavrageala care ma plictisise de moarte ,cei trei plecara lasandu-ne singuri de aceasta data.
Stateam pe pat amandoi privind tavanul.stand cu capul pe abdomenul sau,iar el cu o mana in jurul meu fiind liniste in jurul nostru.Nu mai statusem demult asa si imi era dor de asta aproape in fiecare zi.
-Ma descurc mult mai bine decat stii pe cont propriu.soptesc stiind deja ca roscatul stia ca auzisem tot.
-Stiu asta Ay,dar nu te-am mai vazut de ani...sau nah asa las sa se creada.Te-am vazut evoluand mai tot timpul.Stiu ce iti poarta capul si ce e cu tine doar auzindu-ti vocea sau privindu-te.spuse facandu-ma sa imi musc buzele.
Imi inchid scurt ochii calmandu-ma,desi stiam ca ceva nu era in regula prin apropiere.Imi redeschid ochii care aveau o urma rosiatica facandu-ma sa injur.
-Tu ai fost mai devreme in parc.spuse trezindu-ma la realitate.
-Bingo,scumpo.spuse zambind simtind si el ceea ce simteam eu.
Ma ridic privindu-l urat la cuvantul ,,scumpo” stiind ca nu imi placea.Oftez sarind ca arsa din pat dupa cateva minute,avand ochii rosii si schimbandu-ma total.Alex se ridica privindu-ma fascinant.Pe langa ca aveam ochii rosii parul meu de culoare neagra era mult mai inchisa.Se opri in fata mea privindu-ma atent in ochii sangerii.
-Ay...esti frumoasa.sopti.

Un comentariu:

  1. Nu te-ai gandit sa-i dai un nume povestii? xD Cred ca ar fi mai bine ^__^
    Eh..imi plac ideea cu schimbarea culorii la par si ochi, succes sweetheart *hugs* >;d<

    RăspundețiȘtergere