luni, 13 iunie 2011

Capitolul 3

Il privesc in ochi la randul meu.Taceam.In fond si pana la urma nici ce sa zic nu stiam.Schitez un zambet slab,si ma indepartez spre el sarind pe geam fara sa ma gandesc.Ma las condusa de mirosul cel mai ciudat din aer.
Saream din copac in copac,fara sa ma uit si pe unde merg doar lasandu-ma ghidata de miros.Ajung dupa cateva minute langa o magazine parasita.Privesc in jurul meul,.asigurandu-ma ca nu eram urmarita,apoi pasesc incet spre intrare.Deschid incet usa,ajungand inauntru si in semi intuneric se pare.
Pasii ma purtara pana in mijlocul magaziei.Era prea liniste,de parca ceva nu era la locul sau in acel loc,cand simt ceva ce imi strapunge pielea de pe brat.Ma trag din insticnt,lasand sangele sa mi se prelinga pe mana in jos,auzind picurii sangerii ce se loveau de podea.
Ma intorc.Privesc in ochii sangerii ca ai mei acel vampir ce reusi sa ma raneasca.Schitez un zambet rece,ceva tipic mie si ma feresc din nou.Eram cam singura pe acolo plecand de nebuna fara sa spun unde si pentru ce.Vampirul se napusti asupra mea,vrand sa isi infinga coltii in gatul meu.Reusesc sa ma feresc,desi ajunsem cu alte rani pe corp.
Imi scot incet si calma,sabia din teaca infingand-o adanc in inima vampirului facand sa urle.Scot la fel de incet sabia,acesta cazand la pamant.Aud maraituri in jurul meu reusind sa ii omor aproape pe toti.Doar unul, cel mai tanar dupa parerea mea reusi sa isi infinga coltii in gatul meu.Tipatul meu se auzi destul de tare,mai tare ca cel uman facandu-I pe cei de acasa sa tresara.
Simtisem cum genunchii ma lasasera.Picasem pe podeaua rece,ochi-mi intre deschisi priveau vampirul care se hranise din mine.Am dus incet mana tremurand la gat care sangera.Imi musc usor buzele abtinandu-ma de la alt tipat.
Niciodata nu mam gandit ca asa se va termina viata mea.Tot timpul stiam ca va fi in altfel si nu atat de devreme.Nu imi era frica.Desi ma durea tot corpul,imi venea sa urlu si mai un pic sa ma omor cu totul de una singura,dar incercam sa rezist.Asa am fost invatata.Sa ma descurc,sa nu imi fie frica de moarte.In fond si noi murim odata chiar daca toti spun ca suntem cica nemuritori.Nu am crezut acest lucru,acum vazandu-mi viata in fata ochilor si simtindu-ma ca dracu.Inchid incet ochii lasand totul in urma.Aud pasi venind spre mine,apoi un tipat si cineva care ma lua in brate.
Totul era in intuneric.Nu mai imi simteam corpul,dar ceva ma durea.Habar nu am ce,doar acea durere o simteam care era suportabila.Nu stiu unde ma aflu acum,cu cine sau ceva de genul.Incerc sa imi misc mana dar nu pot.Nu o simteam,nu mai simteam nimic din ce tinea din corpul meu.
,,Haide…trezeste-te Aylin….”aceste cuvinte imi rasunau in minte.Cineva era acolo.Mi se parea cunoscuta vocea,dar parca era atat de departe de mine acum.Incercam sa ma agat de acea voce vrand sa revin la realitate.
Incep sa imi simt corpul.Imi misc incet degetele de la mana.Ochi-mi de un verde crud,se deschideau incet privind tavanul.
-Doamne ajuta…sopti Amy.
Raman pe spate continuand sa privesc tavanul tinta.Roscatul ii ruga pe toti sa plece,ramanand doar el si cu mine in camera.Ma ridic incet si cu icniri de durere in sezut.Il privesc debusolata si intrebatoare.Veni si se aseza langa mine incercand sa nu faca miscari bruste din cauza ca toate ma dureau.
-Nu mai pleci de una singura ca sa omori un clan de vampiri.sopti privindu-ma.
Il privesc in ochi.Nu imi aminteam nimic.Simteam doar ca ma durea tot corpul.Imi duc din instinct mana la gat,simtind bandajul.Incepeam sa imi amintesc.Plecasem dupa un clan de vampire,intr-o magazine.Unul reusi sa ma raneasca,apoi o durere inusportabila simtisem la nivelul gatului si aici totul se oprise.
-Nu imi amintesc,aproape nimic.spun cu o voce ragusita lasandu-mi privirea in jos.
Isi puse incet doua degete sub barbia mea,facandu-ma sa il privesc.Isi apropie chipul de al meu,oprindu-se la cativa centimetri.
-Asculta-ma bine.Nu mai ai de ce sa pleci singura,sunt langa tine Ay…sopti din nou.
Ma trag in spate privindu-mi.Ma abtin sa nu il si injur.
-Nu vreau pe cineva langa mine…Alex,am fost ranita destul.Nu mai vreau pe nimeni acum.soptesc ridicandu-ma.
In ciuda a tot ce ma durea in acel moment ma indrept spre fereastra privind afara.Priveam in gol defapt,simtindu-ma ca dracu fara a mai baga in seama durerile.
~FlashBack~
Statea in fata mea,pe pervaz privindu-ma.
-Imi pare rau…te vei descurca promit..sopti cu un regret in voce.
-AI promis Alex,ai promis ca nu vei pleca.spun enervate.
Acesta ofta incet,trist de ceea ce se intampla.
-Stiu ce am promis si imi pare rau…spuse.
Sari pe geam luand-o spre aeroport fara a privi in spate….
~Endback~
Ma trezesc din visare ,cand simt degetele reci ale roscatului pe bratul meu.
-Imi pare rau Ay..sopti avand buzele aproape de urechea mea.
-Las-o balta.soptesc privind inainte din nou fara a mai scoate o vorba.
Ofta incet continaund sa isi plimbe degetele pe bratul meu schitand un zambet calm.Simteam ca nu era asa, se simtea destul de agitat dar pentru mine nu mai conta acum.
Stam asa ceva vreme.nu am mai spus nimic linistea asternandu-se intre noi.Ma simteam aiurea si eu acum dar nu mai conta.De ce ar mai conta?Am invatat ceea ce aveam de invatat.Traiam in realitate lasand fanteziile la o parte fara sa mai imi pese.Ma enervam din orice si primeam ceea ce vroiam dar nu mai conta nimic daca nu primisem dea lungul timpului un singur lucru ce mi l-am dorit.Acum nu mai conta nimic pentru mine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu